ponedeljek, 6. oktober 2008

Prva gimnazija Maribor

Kriza :D Zjutraj na vlak ob 0550 s prestopanjem, da sem lahko izvedel delavnico na Prvi Gimaniziji Maribor za dijake 1.c letnika ob 0930. Sprejeli so me gospa učiteljica gospa Irena Smole Korpar in še en gospod, ki mi je tudi pomagal urediti vse tehnične stvari za izvedbo delavnice. Na delavnici je bilo prisotnih približno 27 učencev, približno tretjina od teh fantov. Razred je imel vseskozi prisotno profesorico ali profesorja. Naredili smo blok uro, kjer smo imeli prisilno pavzo z obvestili šole. Še enkrat čestitke Žan :D. Mešan razred je sicer malce bolj zahteven. Delavnico sem izvedel v časovnih okvirjih. Prvič sem jim dal tudi darilca "svetilnike"... sicer potem na ulici enemu dijaku vse skupaj - ker sem jih pozabil dati v učilnici vsem. (Razlog, ko sem z njim delam in ne mislim na "svetilnike"). Nazaj sem šel z "legendarnim" vlakom Emona (restavracija in kabine) in odspal še zadnje dolgove.

Izpostavljeno:
- nakupujejo lokalno
- Maribor, kot mesto, ima dobre povezave - okolica malo manj
- Slabe avtobusne povezave za nekatere dijake
- Nekateri zaradi odročnosti nimajo druge izbire kot avtomobil
- Želelli bi si cenejših kart

lp,p

Slike:




























Ni komentarjev: