sreda, 22. oktober 2008

Gimnazija Franca Miklošiča, Ljutomer

Danes sem bil v Ljutomeru. Če sem želel biti tam okoli 11ih sem se ob 0740 moral odpeljati iz Ljubljane z vlakom. Peljali smo se brez presedanja mimo Laškega, Ptuja, Ormoža,... vlak je bil sicer namenjen naprej v Budimpešto. Na poti sem videl 3 srne in kar nekaj fazanov. Noro lepa bitja. Na delavnici je bilo približno 32 dijakov, ki so bili fantastični. Gospa knjižničarka ga. Veronika Prijol me je sprejela na šoli in poskrbela za tehnikalije, da sem lahko tudi izvedel delavnico. Najlepša hvala gospej. V razredu je bil prisoten ves čas tudi razrednik. Hvala dijakom in tudi razredniku! Vlak za nazaj je bil šele ob 1520, pa sem šel ponovno poskusit na štop. Problem pri Ljutomerju je, da sta dve poti za štop - ena manj obljudena mimo Ormoža, Ptuja itd. in druga mimo Gornje Radgone, Maribor, itd. Po posvetu s krajani :D (gospa ki ima v lasti pekarno na glavnem trgu je rekla: "za 100% boljša izbira") in sprehodu po prelepem Starem delu Ljutomerja sem se odločil da poskusim smer Ormož, Ptuj,... Pa ni šlo, zato sem šel nazaj z vlakom. Iz gomažečega vlaka (bogomolka mu rečejo eni) smo prestopili na ICS v Pragerskem. Popolno nasprotje - užitek potovanja z vlakom... res! Sicer je kar precej dražji. Vožnja v Ljutomer me je prišla 7,84 €, v Ljubljano pa skupaj 14,24 € (je pa luksuz :D... ko pišem tole, sedim na zelo udobnih sedežih, super mizica za računalnik, veliko okno, kopam se v zadnjem soncu, precej velika hitrost, malo postaj in pijem odlično postrežen in kar okusen espresso :D dodaten luksuz, ki stane le 0,80 € - relativno poceni glede na to, da smo "captive audience")... in ne nisem v 1. razredu na "baje" usnjenih sedežih :D

Izpostavljeno:
- vsi živijo relativno blizu šole (od nekaj metrov do 30 km... veliko jih je iz Gornje Radgone in se vozijo skupaj)
- nimajo dijaškega doma in mislijo, da ga tudi ne potrebujejo
- v šolo prihajajo v večini z javnim potniškim prometom ali peš, kolo,...
- opozarjajo na predrage avtobusne prevoze
- cena prevoza z vlakom se jim zdi znosna
- želijo si, da bi starejši z zgledom mladim promovirali uporabo JPP-ja
- menijo, da bi lahko včasih šli na šolske izlete tudi z vlakom
- IDEJA: za učitelje več spodbude (dodatek za uporabo JPP-ja) in več obveščanja o potrebi po dajanju zgleda mladini
- PEREČE: pot iz želežniške postaje bi lahko bila bolje urejena
- PEREČE: želijo si boljše urejenosti kolesarskih poti
- pravijo, da sedaj ko je župan postal tudi poslanec računajo na to, da bo še bolje poskrbel za svoje mesto
- pred povezavo Madžarska in naprej ni bilo toliko "dobrih" vlakov
- na JPPjih pravijo, da je odvisno od voznika do voznika ali je prijazen ali ni

Ko sem se peljal po poti sem opazil, da obnavljajo celotno progo naprej od Pragerskega. Zdi se mi, da se obetajo še boljši časi za te opevano lepe, a mogoče (do sedaj) malo odročne konce Slovenije. A kot pravijo... "Brez muje se še čevelj ne obuje" in "Za lepoto je potrebno potrpeti" :D. Srečno Ljutomer in okolica - prepričan sem, da se še vidimo...

Lp,p

Hvala za nekatere slike dijaku iz razreda:

Ni komentarjev: