četrtek, 2. oktober 2008

Gimnazija Ajdovščina

Kot način prevoza sem vzel "direktno" avtobusno linijo iz Ljubljane. Problem železniške povezave dotično za Ajdovščino je, ker vozi vlak samo mimo Gorice. Sprejela me je gospa učiteljica ga. Nataša Martinuč in mi predstavila šolo, mi pokazala razred, kjer sem pripravil vse tehnično potrebno, da sem izvedel delavnico. Razred je predstavljajo približno 25 deklet, mislim da 2. letnika, ki so bile poslušne in pridne, čeprav jim je zmanjkalo koncentracije ravno malo prek koncem. Odpredaval sem celotno snov in naredil delovne liste v zadanem časovnem okvirju. Imel sem dve uri z odmorom, v razredu v celotnem času ni bilo prisotne gospe učiteljice. Za na dolgo pot domov sem si kupil še slovenske "domače" lešnike, ajdovsko pecivo in vodo... ter upal celo pot nazaj da ne bruham čez Planinske ovinke.

Izpostalvljeno:
- boljše železniške povezave (Idrija, Ljubljana)
- bolj redni prevozi, cenejši in ob urah primernih za dijake
- nepirjazni delavci na JPP (vozniki kombijev, ki imajo renčečega psa na vozilu)
- menijo da je cestni promet za posamznika zelo dober, za družbo kot celoto pač ne
- menijo, da je tveganje prometnih nesreč visoko tudi pri motornih kolesih
- primer dobre prakse: IDRIJA (mestna vožnja 7 km, spodnja >>> zgornja idrija, delno krije stroške občina, cena prevoza 0,20 €)
- na avtobusih marsikdo stoji med vožjo, ker so prepolni
- želijo si boljše organizacije med ponudniki prevoza, šolo in drugimi institucijami (ker mislijo, da so oni krivi za situacijo JPP v Ajdovščini)
- želijo si trole v Ajdovščini do nakupovlanega središča
- več promocije in ugodnosti za uporabnike JPP
- veliko dijakov biva v dijaškem domu

lp,peter

Ni komentarjev: