petek, 10. oktober 2008

Gimnazija Moste, Ljubljana


Bilo je poučno, če na kratko povem. Po začetni vožnji do gimnazije, me je na šoli prijazno sprejela ga. Polona Nabergoj. Razred je bil velik približno 30 udeležencev, sestavljen iz fanotv in punc. Kot sem razumel, je bila to ura namesto izbirnega predmeta Varstvo okolja. V tako sestavljenem razredu prihaja do večjih odstopanj v pridnosti, kričanjih, sodelovanju, ipd... :D , tako, da je to bila neka svojevrstna izkušnja. Snov nisem v celoti odpredaval, ker je zmanjkalo časa in sem se odločil, da rajši z delovnimi listi kaj dobim od njih. Tudi to ni uspelo najbolje, sta mi pa zato "rešila kožo" dijak in dijakinja po končani uri (hvala lepa). Razmišljam o tistih časih, ko sem jaz gulil klop... koliko ušeš je želelo poslušati pa ni moglo... in koliko ust je že hotelo spregovoriti pa niso, ker se jih nebi slišalo... ojojoj. Ni panike... pa kdaj drugič! :D

Izpostavljeno:
- opazili so da sta LPP in JPP podobni kratici :D
- želijo si večje ferkvence
- opozarjajo tudi na ravnovesje med tem, da s prepogostim JPP lahko sami naredimo gnečo
- želijo povsod dodatne "rumene" pasove za LPP
- največ dijakov prihaja z LPP, zelo veliko tudi v kombinaciji (trola+vlak)
- za kraj POLJE: mislijo, da bi lahko imeli večjo ferkvenco, ker je dovolj blizu LJ)
- sami iščejo rešitve in kombinacije LPP, da čimhitreje pridejo iz A v B
- pozdravljajo prijaznost voznikov in čistočo na LPP
- zanimivo: niti eden ni omenil problematike cen

lp,p

Sliki:
razred s polnimi zadnjimi klopmi
razred s praznimi zadnjimi klopmi :D

Ni komentarjev: