sreda, 8. oktober 2008

Ekonomska šola Brežice

Ob 0845 na vlak za Brežice, brez prestopanja. Na postajo me je mogla pridet iskat gospa Irena (profesorica) - ker drugače ne moreš priti do šole. Bila je tudi prisotna ves čas na delavnici. Presenečenje je bilo, da sem imel blizu 60 dijakov (2 razreda) 4.letnika (to sem zvedel šele pri vožnji :D in kratek briefing njihovega delovanja). Bili so super in užgala je tudi skupinska dinamika. Ker so mi dovoili, da lahko delavnico razvlečem še za pol ure, sem to izkoristil in jim povedal še kakšno idejo več o tem, kako lahko kot posamezniki prispevajo k zmanjšanju izpustov, trajnostni mobilnosti in boljšemu okolju. Dijaki in dijakinje so bili res super. Prvič sem izvedel skupinsko dinamiko dvakrat, ker drugače bi nam popustila koncentracija :D

Izpostavljeno:
- Železniška postaja Brežice nima dobre povezave z mestom (centrom) in je oddaljena več kilometrov stran (na sliki brežiška "trola")
- Imajo redke avtobusne prevoze
- Nekateri avtobusi so v zelo slabem stanju
- Nekateri vozniki JPP so qul, nekateri niso
- Želijo si bolj pogoste linije in cenejše
- Za vlak pravijo, da je predaleč in, da ni dovolj pogosto
- Problem vlaka so tudi dnevi izven tedna (vikendi, prazniki), kjer sta samo dva vlaka (jutranji in večerni)
- Za ozaveščanje mladih priporočajo izdelavo podobnih filmčkov, ker pritegnejo in sprožijo razmišljanje
- Želijo si več podobnih izobraževanj
- Upajo, da izumijo nekaj kar poveča možnosti druženja na JPP in manjša onesnaženost
- Predlagajo ponujanje izbirnega predmeta "Študij ureditve trajnostnega okolja" na osnovnih in srednjih šolah
- NUJNO: Ureditev kolesarskih poti po brežiški občini.

lp,p

Slike:










































Ni komentarjev: